Η Κούβα έσπασε το ψυχολογικό φράγμα του 1.000.000 επισκεπτών το 2023 (μέχρι τώρα), ξεπερνώντας έτσι τον αριθμό των επισκεπτών που έφτασαν στη χώρα μας την ίδια ημερομηνία το 2022, ενημέρωσε ο Χουάν Κάρλος Γκαρσία Γκράντα, υπουργός Τουρισμού.
Στο πλαίσιο της 41ης Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού (FITCuba-2023), ο υπουργός Τουρισμού (MINTUR), αφού ανακοίνωσε την είδηση, δήλωσε ότι, παρά τα εμπόδια, ο στόχος της επίτευξης των 3,5 εκατομμυρίων ξένων παραθεριστών που προτάθηκε για το έτος δεν θα εγκαταλειφθεί.
Επανέλαβε ότι ένας από τους σημαντικότερους περιορισμούς, εκτός από την αυστηροποίηση του οικονομικού, εμπορικού και χρηματοπιστωτικού αποκλεισμού που έχει επιβληθεί στην Κούβα από την κυβέρνηση των ΗΠΑ, είναι η αεροπορική σύνδεση με άλλες χώρες.
Για το λόγο αυτό, είπε, η Έκθεση έχει αφιερώσει ένα από τα τμήματά της στις αεροπορικές εταιρείες, 51 από τις οποίες συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση, με στόχο την αύξηση της αεροπορικής σύνδεσης της χώρας, ώστε να φτάσει σε αυτά τα 3,5 εκατομμύρια.
Κατά τη διάρκεια των ημερών της FITCuba-2023, πραγματοποιήθηκε επίσης η παρουσίαση των τουριστικών προϊόντων των κουβανικών ξενοδοχειακών ομίλων Gaviota και Cubanacán.
Ο Φράνκ Παίς ΟλτούσκιFrank, εμπορικός αντιπρόεδρος της Gaviota, έκανε μια παρουσίαση για την κληρονομιά και τον πολιτισμό, στην οποία τόνισε ότι φέτος ο όμιλος σχεδιάζει να συνεχίσει να εργάζεται στη διαρκή αναζήτηση υψηλότερων επιπέδων ποιότητας υπηρεσιών και καλύτερων αποτελεσμάτων. Τόνισε ότι η Gaviota διατηρεί όλους τους προορισμούς της σε πλήρη λειτουργία: Varadero, Cayos de Villa Clara, Jardines del Rey και Holguín, σε πλήρη διαθεσιμότητα με τις υπηρεσίες εκδρομών της, καθώς και τις ναυτικές προσφορές των μαρίνων.
Ο ξενοδοχειακός όμιλος Cubanacán, με περισσότερα από 35 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του τουρισμού της Κούβας, παρουσίασε δύο καινοτομίες που αποτελούν μέρος της στρατηγικής ανάπτυξής του για την προσέλκυση νέων αγορών.
Πρόκειται για την καμπάνια "Hazlo real, Hazlo único" (Κάνε το πραγματικό, κάνε το μοναδικό), με μια ολοκληρωμένη προσέγγιση από το πρακτορείο, η οποία επιτρέπει μια εμπειρία που συνδέεται με όλο τον πολιτιστικό, κοινωνικό και φυσικό πλούτο της Κούβας ως προορισμού, και μια νέα διαδικτυακή πλατφόρμα εμπορίου που θα δώσει στους πελάτες πρόσβαση σε μια ομάδα δραστηριοτήτων και υπηρεσιών.
Cuba reaches 1 million tourists in 2023 › Tourism › Granma - Official voice of the PCC
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου