22 Νοεμβρίου 2020

Οικογενειακές ιστoρίες πανδημίας & ΕΣΥ


Eπεισόδιο Πρώτο:
Αρχές Νοέμβρη μας επισκεπται η ανιψιά μου που μόλις είχε έρθει από τη Γερμανία. Την επόμενη ημέρα μας ενημερώνει ότι έλαβε sms ότι εντοπίστηκε θετικό κρούσμα του ιού σε μπαρ που βρέθηκε πριν 3 ημέρες και της συνιστούσε να κάνει το τεστ. Κάνει το τεστ , βγαίνει θετικό και παραμένει 14 μέρες καραντίνα χωρίς να παρουσιάσει κανένα σύμπτωμα. Ο ΕΟΔΥ μας συνιστά 14 μέρες καραντίνα και να κάνουμε το τεστ Πράγματι, η γυναίκα μου κάνει το τεστ σε δημόσιο νοσοκομείο, βγαίνει αρνητικό και ετοιμάζεται να επιστρέψει στη δουλειά.

Eπεισόδιο Δεύτερο: Την ίδια μέρα, ειδοποιείται  ότι ο γιατρός που της έκανε το τεστ βγήκε θετικός και ο ΕΟΔΥ συνιστά δεύτερο τεστ για το οποίο κλείνει ραντεβού στο ΙΚΑ Αμαρουσίου. Την παραμονή του ραντεβού της τηλεφωνούν και ακυρώνουν το ραντεβού για το τεστ με την αιτιολογία ότι έχει περάσει την πρώτη καραντίνα χωρίς σύμπτωμα και της δίνουν οδηγία να επιστρέψει  στη δουλεία. Παρ όλα αυτά, για τον «φόβο των Ιουδαίων», κάνει ιδιωτικά  το τεστ (αρνητικό πάλι) και γυρίζει στη δουλειά.

Eπεισόδιο Τρίτο: Μία εβδομάδα μετά, παρουσιάζω συμπτώματα εγώ (πυρετό, κόπωση, μυϊκούς πόνους, κλπ) και ο ΕΟΔΥ μου συνιστά καραντίνα και να κάνω το τεστ. Κλείνω ραντεβού στο ΙΚΑ Αμαρουσίου σε 8 ημέρες (δεν είχε νωρίτερα). Πάω στο ραντεβού στο ΙΚΑ και μου εξηγούν  ότι δεν χρειάζεται να  κάνω  τεστ, καθώς οι ημέρες πέρασαν και δεν έχω νοσήσει και μπορώ να βγω από την καραντίνα.

Επεισόδιο τελευταίο (?): Έχω ξεκαρδιστεί στο γέλιο, χαιρετώ και φεύγω από το ΙΚΑ  (με τα πόδια, μην μπω στο τρένο και  τυχόν κάψω κανέναν άνθρωπο).  Σκέφτομαι, τι φταίνε   κι αυτοί οι μισότρελοι άνθρωποι ( οι γιατροί) που τους έχουν φορτώσει τα χάλια τους. Εξ άλλου, η αίσθηση που αποκόμισα ήταν ότι η περίπτωσή μου, ήταν ψιλά γράμματα.

Ηθικόν δίδαγμα του έργου:

A.    Αν κάποιος κατάλαβε, από όλο αυτό, το μαθηματικό μοντέλο και την μέθοδο που κάνουν τα τεστ, ας με πάρει τηλέφωνο. Διατίθεμαι  να παίξουμε το μαθηματικό μοντέλο (μισό-μισό) στο Στοίχημα, στο Τζόκερ ή σε όποιο τζόγο.  Έχω βάσιμες υποψίες ότι αν επιζήσουμε ,θα οικονομήσουμε.

B.  Mε τα   υγειονομικά πρωτόκολλα σε Κούβα, Βενεζουέλα και λοιπές «τριτοκοσμικές χώρες», όπου χιλιάδες γιατροί, νοσηλευτές, φοιτητές ιατρικής, βρίσκονται στο δρόμο και στέλνουν τα ύποπτα κρούσματα σε Κέντρα που παρακολουθούνται μη τυχόν νοσήσουν, ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.

Τίτλοι τέλους:

  • Μήπως τελικά πρέπει να εγκαταλείψουμε ως χώρα τον λεγόμενο «αναπτυγμένο κόσμο» και να κατευθυνθούμε , με και προς , αυτές τις λεγόμενες «τριτοκοσμικές χώρες» ; 
  • Μήπως, τα μαθηματικά τους μοντέλα κάνουν μόνο για τους ισολογισμούς των εταιρειών τους (ως φαίνεται ούτε εκεί λειτουργούν) και όχι για την ανθρώπινη ζωή και την επιβίωση του είδους μας ;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα πιο διαβασμένα της βδομάδας

Ενδιαφέροντα ιστολόγια