10 Δεκεμβρίου 2016

"Aτέχνως" τέλος.

Ενημερώνω φίλους και συναγωνιστές, ότι η συνεργασία μου με το ηλεκτρονικό περιοδικό “Ατέχνως” έλαβε τέλος. 

Τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην διαχειριστική του ομάδα (στην οποία δεν συμμετείχα) και εμφανίστηκαν εδώ και μέρες με οξύτητα σε δημοσιεύματα στο διαδίκτυο, θεωρώ ότι προέκυψαν από την σχεδιαζόμενη αναβάθμιση του περιοδικού με επαγγελματικές προδιαγραφές κατά τα πρότυπα των “μεγάλων” ενημερωτικών ιστότοπων. 

Προσωπικά, αν μου ζητείτο η γνώμη και στο βαθμό που μου έπεφτε λόγος, θα ήμουν αντίθετος. 

Ευχαριστώ όλους τους συντελεστές του περιοδικού για την μέχρι τώρα φιλοξενία των κειμένων μου, εύχομαι σε όλους το καλύτερο, αλλά νομίζω ότι το Ατέχνως που ξέραμε πέθανε (συμπτωματικά) μαζί με τον κομαντάντε. 

Είμαι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου (inbox) για τυχόν διευκρινήσεις.

10/12/2016
Βαγγέλης Γονατάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα πιο διαβασμένα της βδομάδας

Ενδιαφέροντα ιστολόγια