Το Havana Club εδραιώνει τη θέση του ως η κορυφαία μάρκα κουβανικού ρουμιού, καταγράφοντας την υψηλότερη αύξηση στις μάρκες της Pernord Ricard, δήλωσε στον Τύπο ο εθνικός διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Havana Club International S.A., Αμετ Άλβαρες.
Σύμφωνα με το στέλεχος της εταιρείας, από τον Ιούλιο του 2023 έως τον Ιούνιο του 2024, η μάρκα αυξήθηκε κατά 8,0% διεθνώς και 55% σε αξία, χάρη στα προϊόντα υψηλότερης αξίας, όπου οι καταναλωτές αναζητούν ρούμια υψηλότερης ποιότητας, συχνά παλαιότερα από επτά χρόνια.
Ο Άλβαρες υπογράμμισε ότι η μεγαλύτερη πρόοδος οφείλεται στη συμβολή της κουβανικής αγοράς, παρά το δυσμενές εθνικό και διεθνές περιβάλλον. Κατά τη διάρκεια της περιόδου, τόνισε, παγιώθηκε η πριμοδότηση, η οποία επέτρεψε την προσθήκη μεγαλύτερης αξίας με μικρότερο όγκο περιπτώσεων.
Αν και «μειώσαμε το επίπεδο του κύκλου εργασιών σε κιβώτια των εννέα λίτρων κατά περίπου 45%. Η αύξηση της αξίας είναι πολύ σημαντική γιατί είναι διψήφια, κλείσαμε χθες με σχεδόν 55% αύξηση», είπε.
Όσον αφορά τις πωλήσεις, εξήγησε ότι παρά τις επιπτώσεις στα συναλλαγματικά έσοδα, το ηλεκτρονικό εμπόριο συνέβαλε στην αύξηση των μερισμάτων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Havana Club.
Από εκεί προωθούν με επιτυχία τα προϊόντα, οι αγορές γίνονται με διεθνείς κάρτες, είτε από το εξωτερικό είτε εντός της Κούβας, γεγονός που επιτρέπει στην εταιρεία να αποκτήσει ρευστότητα, υποστήριξε.
Πρόσθεσε ότι λόγω του αποκλεισμού δεν υπάρχει προς το παρόν πρόσβαση σε χρήστες που εδρεύουν στις Ηνωμένες Πολιτείες (μια αγορά που αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% των παγκόσμιων αλκοολούχων ποτών).
Ο εκπρόσωπος ανέφερε ότι παρά τη μείωση των επιπέδων παραγωγής ζάχαρης στην Κούβα, η Grupo Empresarial Azcuba δίνει προτεραιότητα στις ποσότητες που είναι απαραίτητες για την παραγωγή των ρούμι της μάρκας. «Η χώρα επικεντρώνεται στο σεβασμό της ζωτικής πρώτης ύλης για τη διατήρηση της ονομασίας προέλευσης».
Αναφερόμενος στη στρατηγική βιωσιμότητας της εταιρείας, είπε ότι υλοποιούνται έργα όπως το MICA, με το οποίο σκοπεύουν να αξιοποιήσουν τα απόβλητα από τη διαδικασία ζύμωσης, ενώ εγκαταστάθηκαν ηλιακά πάνελ για την παραγωγή ενέργειας.
Τέλος, ανακοίνωσε μια συνεργασία με την Habano S.A. για την παρουσίαση μιας περιορισμένης έκδοσης στο επόμενο Φεστιβάλ Habano και μια ανανέωση της εμβληματικής σειράς, η οποία θα μπορούσε να παρουσιαστεί στην Κούβα στα μέσα του 2026.
Granma |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου